söndag 30 april 2017

Bokbloggsjerka 28 april – 1 maj

Jag hann inte göra jerkan i fredags som jag brukar så det får bli idag istället. Frågan lyder;

Vilket bokförlag ligger dig varmast om hjärtat och varför?

Det var en svår fråga, det bokförlag som ger mig mest rec.ex skulle man kunna svara. Men vilket är det? Jag skulle kunna svara det förlag som har de bästa böckerna, men alla har bra böcker.
Nej tyvärr blir det inget svar på frågan.
Jag ser framemot denna bok så jag kan säga Modernista så de säkert skickar boken, hihi.

6 kommentarer :

  1. Finns ju otroligt många bra förlag :) den boken vill jag också gärna läsa :)

    SvaraRadera
  2. Ja den boken vill jag också läsa! :)

    SvaraRadera
  3. Det verkar vara många som har problem att svara på den här frågan. Jag tyckte den var lätt, eftersom det finns ett förlag som jag alltid har koll på och vars böcker jag nästan alltid gillar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte fört statistik så jag vet inte. Men det vore intressant att kolla

      Radera