torsdag 4 januari 2018

Hett i hyllan #33

Jag har ganska många olästa pocket och här är en av dem.
Handling;
Många äkta män glömmer saker: de glömmer att deras fru hade ett viktigt möte samma morgon, de glömmer att köpa mjölk, en del glömmer till och med sin bröllopsdag. Men Vaughan har glömt att han ens har en fru. Vad hon heter, hur hon ser ut, deras gemensamma historia allt är utraderat i en katastrofal minnesförlust. 

Vaughan får veta att han och Maddy är mitt uppe i en infekterad skilsmässa, men när de träffas är det kärlek vid första (?) ögonkastet. För honom. Maddy däremot, har deras kraschade äktenskap i färskt minne 

Mannen som glömde sin fru är den roliga, dramatiska och romantiska berättelsen om en man som gjort just detta. Ska han lyckas få sitt liv och sitt minne tillbaka?
Låter bra ju, någon som läst? Titta in hos Monika för mer glömda böcker

8 kommentarer :

  1. Den där boken står oläst även i min hylla. Den verkar trevlig. Får nog ta tag i den snart.

    SvaraRadera
  2. Har inte läst. En sådan där bok som antingen är hur bra som helst eller hur konstig som helst.

    SvaraRadera
  3. har inte läst den och faktiskt så känner jag mig inte ens lockad av den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner lite både och, den lockar lite.

      Radera
  4. Den har jag hört talas om, men inte läst. Den verkar bra.

    SvaraRadera
  5. Jag har ett svagt minne av att jag har läst den här boken eller så har jag bara läst om den för jag minns inte mycket alls...

    SvaraRadera